This is my personal blog....my beautiful journey as a wife and a mother to Funtastic 4!!

My Frenz

Tuesday, December 28, 2010

PSYCHO & PATHETIC

Eeerrrrmmmm...did some1 called me PATHETIC??Helllooooooooo...this is my blog and i think i have my own right to say and express my feelings rite?
So if u don't like watever i wrote in this blog...so juz walk off!!!!
Furthermore,hey i don't even know u MAN!!!!! Daaaamnnnnnnn...and brani lagi nak cakap macam2....Dah la datang visit blog orang tak dijemput...pastu xde adab,masuk blog org main sergah je....
Name je lelaki tp xGENTLEMAN langsung!!!!!
Pleaseeeeee la.... U are the one who is PATHETIC!!!!
Kalau xpuas hati,xpayah la nak cakap kat my blog ni macam2...lu xpuas hati..snang je..juz walk off!!!Habis cite...
Heran aku ade gak lelaki yg nak sibuk2 hal pompuan ni!

3 comments:

  1. sabar dear.. ni mesti batuapi nie..xleh tgk u senang..suke2 je nak nyibok kot..kalau betul dia xpuashati, dia patut letak link dia, jgn nak anonymous je..or jumpa direct ngan u.. ni x suka2 je nak panggil org pathetic.. ignore je babe..

    ReplyDelete
  2. renee-tu la psl...i cari gak link die..tp xde...kalau x puas hati ckp je la leklok kan?dah la main sergah je blog org..yg lagi truk..ruoenye ade ke lelaki yg sibuk nak bace blog b2b u?so pathetic!

    ReplyDelete